Längtar


Det är bara en månad och 18 dagar kvar nu!  Det känns som en evighet bort men förhoppningsvis går de fortare snart. 

Ska ju te fjällen nästa vecka men helt ärligt vet ja inte om ja ser fram emot de så hemskt mycke. Visst ska de bli skönt att åka bort ett tag men ja e ju inte direkt nån skoter människa. Visst e de kul ibland men de e ju roligare för älsklingen om han får vara å köra själv så han kan vålda å greja å sånt. Har köpt tre böcker som jag har planerat att läsa ut där uppe. Sen ska ja gå på spa en dag å bara vara ute i solen resten av dagarna. Sen ska jag å älsklingen åka över till Norge nån sväng också. Sen blir det en hel del öl också för den delen... :P
Nu ska jag ta fram å börja me nå middag innan min sötnos kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0