Lycka

Riktig lycka är att äta mys frukost med min älskling på helgen eller att bara ligga å mysa å se på tv.
Att få lägga sej varje kväll bredvid någon man älskar och höra deras andetag. Att vakna bredvid den person man ska spendera hela sitt liv med. Framför allt att veta att man har nån som finns där no matter what. Det är riktig lycka.
Fredrik jag är så otroligt glad att jag har hittat dej. Min kärlek för dej är oändlig. Å känslan av att veta att den känslan är besvarad går inte att förklara. Det är som om man går runt på små rosa moln mest hela tiden. Det är fantastiskt att det kan kännas så här. Mitt hjärta kommer alltid tillhöra dej.


Two hearts one soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0