Mitt i natten

hmm vaken mitt i natten utan direkt anledning. Eller egentligen inte helt utan anledning sovit halva dagen. :S men de finns inte så hemskt mycke att göra när man e arbetslös. Eller är egentligen inte officielt arbetslös förän efter den 12:e. Är arbetsbefriad just nu. Å de e faktiskt riktigt tråkigt. Svårt att få dagarna att gå. Speciellt när älsklingen jobbar hela dagen. Men men nu åker vi ju te fjällen på söndag så då har man ju nå att göra i alla fall. Ska börja packa lite imorn tänkte jag. Har väl inge val... Haha Ska å lämna hunden hos mormor också å göra bort lite sånt.
Nåja nu ska ja nog försöka gå å sova. Så kanske man inte sover bort hela dagen. Sen e de så otroligt mysigt att gå å lägga sej bredvid min älskling.
Sov gott det ska då jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0