ah...

Måste säga att den här vecka har inte blivit vad jag hade tänkt mej. Har varit liggande i två dagar... Delvis mitt eget fel, delvis fåglarnas fel... Men mest tack vare att man är smidigare än ja vet inte vad. I måndags skulle jag knyta fast en bit äpple i ett snöra i taket på fågel buren. Eftersom att man inte är speciellt lång å reslig så fick jag klättra upp på en av våra bar stolar för att nå. Allt gick alldeles utmärkt tills dess att jag skulle kliva ner. Vet inte riktigt vad som hände. Där stod jag på knä på stolen ena sekunden med ena benet nästan nere i golvet å i nästa sekund ligger jag på golvet å kvider. Stolen faller på något sätt när jag e på väg ner. Jag faller baklänges å landar på nedre delen av ryggen med en jävla smäll. Å ont gjorde det. Fick ligga där på golvet ett bra tag innan jag lyckades ta mej upp. Hade nog legat kvar där än om inte Fredrik hade hjälpt mej. Har knappt kunnat gå sen på tisdag å onsdag. Idag är det bättre. Kan röra på mej men de gör fortfarande ont speciellt när jag försöker lyfta saker. Även om dom inte är så tunga. Sitter jag så känns det ganka så mycke också... Fast tur i oturen hade jag ändå. Hade kunnat slå bakhuvudet i barbords benet. Å den är av järn. Då hade de nog blivit sunderbyn nästa för mej. Huvva... Missade den med några cm...
Man ska väl vara glad att man lever kanske... Fast ja kommer aldig mer att klättra på dom stolarna nå mer...

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, det måste ha sett ganska lustigt ut men tur att du inte gjorde illa dig :)

2009-02-09 @ 03:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0