Alla hjärtans dag


I lördags va de alla hjärtans dag. Fast vi tjuvstartade lite. Kunde inte hålla mej utan tvingade Fredrik att öppna två av sina paket på fredag kväll. Fast de ena paketet var inte riktigt en alla hjärtans dag present utan mer bara en present för att han är så söt. haha. En bok med massa bilder på lastbilar å sånt... Sen fick han en söt nalle björn. Jag vet att ja inte är 14 längre men jag kunde inte låta bli den va så söt å påminnde mej om Fredrik. Sen får man vara härligt barnsig när det är alla hjärtans dag.
Sen när det var lördag fick Fredrik öppna sitt sista paket en tavla som jag faktiskt hade gjort själv åt honom. Jag fick även min present som han hade varit å köpt på fredag... En nådigt fin hylla som ja har velat köpa hur länge som helst men som ja har tyckt varit för dyr. Sen fick ja även blommor å ett hemskt fint kort.
Tack älskling för att du är så underbar. 


          
Hyllan                  Vi på nyår... haha         Blommorna


Hus?

Var även å tjuvkikade lite på ett hus. Ringde å pratade me kvinnan igår å på söndag kl 10 ska vi å titta mer ordentlig.  Längtar nå fruktansvärt.
Du å jag för alltid älskling. ;)


Vi hann även me en fest i lördags. Det var älgfest i smedsbyn. Först var det köttsoppa sen efterrätt å sen blev det pub. Jag höll mej nykter för jag var inte riktigt sugen på att dricka å så skulle det bli så besvärligt att ta sej hem. Hann också förbi råne en sväng. Hälsade på Johan, han Klas å Gustav drack lite. Kom hem strax efter 12. Alle å Desa va ute å snurrade så dom kom förbi en sväng. På de stora hela var det en härlig hädelserik afton. Kom inte i säng förän vid 4 tror jag... Ljuvligt.

    
Pub afton i Smedsgården haha

  

Kommentarer
Postat av: Emil

Vad tantig du såg ut på bilden :) Och tantig har du ju blivit nu också! Låter som det är första gången du går och lägger dig kring 4 på morgonen :P

2009-02-18 @ 09:13:37
URL: http://absolutemil.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha kanske är dags för det nu :) Börjar ju bli frammåt 25 strax :P

2009-02-19 @ 11:00:47
URL: http://absolutemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0