2009



Då har ytterligare ett år gått å ett nytt har börjat... Måste då säga att ja var väldigt nöjd med 2008 så ja har stora förhoppningar på de här året... Kan ju börja me att samman fatta förra året kanske... Början av förra året var väl inte nån höjdare precis... Jobbade mest hela tiden, men pengar blev de... ;) Sen blev det maj och jag träffade Fredrik och hela min värld vändes upp och ned. Jag har aldrig känt så här för nån annan. Fredrik är den jag kommer att spendera resten av mitt liv med. Sen resten av året har varit helt underbart. Först flyttade Fredrik in hos mej i råne sen i höstas flyttade vi tillsammans ihop i en underbar trea i Boden.  Vi förlovade oss också den 17 oktober å de va utan tvekan den bästa dagen i mitt liv. Så de e väl ungefär va ja har haft för mej de senaste året... Ett väldigt bra år med andra ord.

Igår var det nyårs afton och då va vi i Lassbyn på fest. Det blev först middag, fläskfilé å potatis gratäng, mycket gott... Sen blev de en hel del alkohol fast inte för mej. Är alldeles för förkyld för att dricka nå. Så de blev att vara chaufför för min del. Men de va också ganska kul. Massa fyrverkerier å annat kul va de. Å en alldeles underbar nyårs kyss, den bästa
tänkbara. Bättre start på de nya året än så går inte att få. Hoppas att ni har haft de minst lika bra.



Massa folk
                
Erik och Erika                Henke och Daniel               Emelie och Emma

Alexander
        
  Emil och Klas       Fredrik, min älskling         Gustav            Klas, min kära bror

Johan
     
Alexander och Erika           Anton och Gustav            Erik och Älsklingen

Massa folk


Vad vore ett nyårs firande utan en massa underbara fyrverkerier som avslut. 

          


         
Gott nytt  år å hoppas ni får ett fantastiskt 2009!
    

Kommentarer
Postat av: Stina

kul att läsa din blogg... pussåkraaam

2009-01-02 @ 18:53:07
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback