De e synd om mej

Har varit förkyld i snart 3 dagar nu å de e ingen vanlig förkylning utan en mega mega... Känner mej som i den där reklamen när en man sitter med huvudet i en balja vatten under en handduk. Å så säger han: Ni tjejer snackar om att föda barn, ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld. Ja känner mej som han fast jag är tjej. Det rinner ur näsan å går knappt att andas fast man tar nässpray. Sen känns de som om det är igen stockat i hela skallen. Å öronen värker. Att sova om nätterna är ju bara att glömma.
Men de e tur att jag har en sån otroligt fin och omtänksam pojkvän som gör mat till mej å tar hand om mej. Utan honom hade jag förmodligen varit döende nu... Så tack älskling för att du är så otroligt snäll å för att du älskar mej fast jag har varit lat, gnällig å sett ut så här dom senaste dagarna.



Kommentarer
Postat av: Emil

Det är knappast synd om dig! :D

2009-01-04 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0