Duktig som fan

Det är ju tydligt att jag kan vara ganska duktig när jag vill... haha har städat nästan hela dagen idag. Blev faktiskt väldigt fint. Sen tvingade jag min man att sätta upp hyllor och lite tavlor som vi inte hade fått upp än, så nu är allt äntligen klart. Nu måste vi bara hitta ett nytt vardagsrums bord. Är inte det minsta nöjd med det vi har nu. Det är alldeles för litet speciellt te soffan. Kanske blir att åka å kika på mio imorn en sväng. Sen var jag ganka så duktig i förgår också. Bakade muffins och rulltårta. Gud vad det är härligt att baka. När jag väl bli arbetslös nu i april blir det en hel del bakning för min del kan ja ju säga. Sen håller ja på att söka te en massa skola så me lite tur blir de att plugga te hösten. Skulle faktiskt vara ganska så kul att plugga så man faktiskt blir nånting. Har sökt te 3 olika utbildningar. Så de e bara att hålla tummarna.
Nu ska jag gå å laga nå mat tror jag sen blir det att dricka öl å gå på olivers en sväng. Bara sitta å surra å dricka öl.
Ska lägga upp bilder sen på lägenheten så ni får se hur det blev nu när det faktiskt e väl städat för en gångs skull. ;)
Höres

Kommentarer
Postat av: Emil

Läs min blogg den är tillängnad för dig och ellen :D

2009-01-19 @ 06:18:18
URL: http://absolutemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0