Fan också

Jag kommer aldrig att bli frisk bara att inse... :( Klev upp strax före 5 kände mej inte allt för sliten. Klädde på mej å gjorde mej klar. Satte mej i bilen och åkte iväg. Nästan framme i Sävast får jag tok ont i magen å mår illa. Tänker att de e för att ja e trött å fortsätter. Kräks innan ja e framme i lule. Bara vända och åka hem igen. Tar mej knappt hem för att jag har ont. Hinner kräkas en gång till innan jag e hemma igen. Bäddar ner mej i sängen och somnar fullt påklädd. Vilken jävla pissig start på dagen... Känner mej lite bättre nu men ja törs inte äta nånting. Inte än i alla fall.... Räckte det inte med förkylningen ja har haft i 3 veckor? Känns då som om ja har varit sjuk för fera år framåt. Jag som aldrig brukade bli sjuk förut. Måste vara rökningen tror jag. Dags att sluta?

Kommentarer
Postat av: Emil

Säg inte att du fått vinterkräksjukan :S

2009-01-13 @ 03:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0