I survived a night in Gemträsk

Jag ligger inte på havets botten. Men nog tror jag allt att det var nära även om älsklingen påstår att isen var hur tjock som helst. Men ikväll höll den då å vi tog oss hem. Blev att snurra några varv i Boden först. Kände mej lite som fjorton igen efter all is körning så då måste man ju åka nått varv runt stan å basa i sann fjortis anda. ;) Härliga tider.
Mitt hjärtegull och jag var ju på bio ikväll. Såg vi hade i alla fall tur med vädret, igen. Den var faktiskt väldigt bra, även om medelåldern inne i bio salongen var 45+. Haha


 


Haha försöker gömma sej


"Akta! Hoppa inte över snö högen!" Haha


Hetaste chauffören, med sten koll på vägen (isen)

   
Snö drivor överallt å mörkt. Huvva var riktigt rädd med jämna mellanrum.
Tur att jag hade en nådigt säker chaufför bakom ratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0