Min andra älskling

Fan ja tycker jag e mest bara trött hela tiden nu mera. Vet inte om de e den här jävla förkylningen som inte släpper eller om de är nå annat. :/
Unnade min andra älskling ett nytt batteri igår för de gammla var helt färdigt så nu går han som tåget. Å jag tycker till å me att de spelar ännu bättre i nu än vad de gjorde tidigare. Men de e ju klart de nya batteriet var på 100A istället för 88. Sen va ju de förra nå billigt rackel från finnarna så de e väl inte så konstigt om de gav upp. Sen hjälper de ju kanske inte att man har värsting grejer i kofferten heller. ;) Ja har aldrig varit så nöjd me en bil tidigare tror jag. Tror de blir att åka å tvätta han i helgen om de inte är så kallt. Han börjar se lite smutsig ut, om inte annat så är han isig å de gillar jag inte. Sen börjar de va dags att vaxa han igen också för den delen. Hade helst velat ha ett garage åt han så han aldrig behöver bli smutsig.
Blev bjuden på palt igår de va mycket gott, tur att man har en snäll mamma som bjuder på middag med jämna mellan rum. ;) Sen följde jag me älsklingen när han skulle å skruva i nån lastbil och ville ha sällskap så de e ju klart man ställer upp, sen e de ganska kul också. Så det blev att spendera lite drygt 3 timmar i ett garage. På dessa 3 timmar hann älsklingen fixa två lastbilar. Är ganska så imponerad. ;) Jag satt mest å läste för te så mycke hjälp de e ja inte. haha Sen bjöd Fredrik mej på max å de var inte nådigt gott. Fast de var en klåpare som gjorde maten. Sen bar det iväg hem å se lite tv innan det var dags för sängen.

Har nyss varit å hämtat ut ett nintendo wii som vi har köpt... Så nu blir de att spela en hel del skulle jag tro. Fast jag väntar nog tills min man kommer hem inte så kul att spela själv. Fast packa upp de å koppla ihop måste jag nog göra. De e mer min grej att göra sånt än hans. De e jag som fixar allt som ska kopplas å göras här hemma i alla fall... haha



Alldeles nytvättad i sommras, nästan lika ren nu också... ;)



Sommar fälgarna. Tyckte dom va snyggare förut men ja måste säga att vinterfälgarna är inte så dumma dom heller. Naturligtvis e de 18" både på somma å vinter. Inte kan man ha mindre än de inte... ;)


Nä nu ska ja börja koppla...
Höres

Kommentarer
Postat av: zeke

det finns alltid en plats i mitt garage..:D

2009-01-17 @ 19:19:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0