Råne besök

I fredags hann ja me en fika i Råne me Emil. Ack så härligt. Åt en väldigt god smörgås på fiket sen dog vi raggen en sväng innan jag begav mej hemåt. Var och hämtade ut vårat nya nintendo wii och jag måste säga att det är ett av dom roligaste spel jag har spelat. Jag å gullet spelade te efter 2. ;)
Älsklingen var tvungen jobba över igår så då åkte jag dit en sväng med lite mat så han slapp svälta ihjäl. Sen lämnade vi pärlan på Bil o Traktor över natten så den fick isa av sej.
Måste säga att jag e ganska imponerad av de här me lastbilar även om ja har vuxit upp kring dom så kan man ju ändå inte så mycke. Nåja de ja blev imponerad av igår var när chauffören som ägde bilen som Fredrik hade lagat startade den fast hela hytten var ner vickad. Det är inte illa. Man lär sej nå nytt hela tiden.
                                              
Älsklingens jobb                                                             Ner vickad hytt... :P


Råne fiket,  smörgås å choklad boll med


Emil




Kommentarer
Postat av: Emil

Jag är ju så jävla snygg :D

2009-01-12 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0