Usch å fy

Fan vilken piss dag. Kallare än på nordpolen och blåsigt. Sen e man sjuk å allmänt risig och som grädde på moset har jag jordens mensvärk. Känns inte som om den här förkylningen nånsin kommer gå över, nästan frisk ena dagen å mega risig me feber andra. Så less jag blir.  Ett plus me att bara va hemma e ju i alla fall att ja har fått lite gjort här i lägenheten istället. Städat och dammsugit å diskat. Kändes skönt att få de gjort i alla fall. Sen lagade ja middag å grejade på. Var till och med seriös idag och gjorde efterrätt. Nådigt gott. Blev taco kyckling och ris och till efterrätt gjorde jag pannacotta. I och för sej en sån där fädig variant. Men gott blev det. Imorn tänkte jag också försöka va lite huslig. Tänkte göra bort att fara å tvätta å byta sängkläder. Finns ingenting bättre än att krypa ner helt ny duschad i nya sängkläder, mmm... För övrigt kan ja tillägga att hittills har jag lyckats hålla mitt nyårs löfte och det går riktigt bra.
För övrigt, håll tummarna för mej. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0