Dagens bästa

Fast egentligen igår,
var nog när jag fick höra av min sjukgymnast att jag har väldigt mycket klokskap för min ålder.
Kan bara tacka och ta emot. 
Blev lite rädd också, för tänk om det är så att jag börjar vara vuxen? Det är ju redan nu lite pensionärs varning på mej å Fredrik. Ligger hellre hemma å ser melodifestivalen än går på krogen, jag bakar värre än jag vet inte vad och vi funderar på kombi.
Fast om jag känner efter innerst inne så är det nog ett tag kvar. Är alldeles för barnslig och impulsiv för mitt eget bästa än så länge. Men tänk så mycket skoj ni hade missat å så tråkig världen hade varit om jag hade gått å blivit vuxen redan.

Så för att fira att jag har ett bra tag kvar tills jag e vuxen och ansvarsfull och att det Äntligen är fredag var jag tvungen att lägga in en låt som är så otroligt söt å ganska så kul också. Man kan inte låta bli att le helt enkelt. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0