Vägen till hjärtat

Fan va jag har rännt omkring i helgen. I fredags va ja å älsklingen å snurrade. Åkte land och rike runt kan man väl säga. Det började redan på dagen men en sväng till lule. Kollade lite på tvättmaskiner å var på bolaget en sväng. Fick mej även ett par nya skor av min härliga man. Han köpte sej även ett par egna "gå bort skor". Sen var vi ute halva natten å snurrade. Jag körde å sötnosen drack nån öl. Poppade järnet å njöt av att bmw:ns fantastiska väghållning på asfalten. I lördags blev det också lule en sväng. Denna gång gick vi ett varv på marknaden men det var inte så hemskt mycket att se. Åt souvas kebab å jag fick en GnR t-shirt. Sen blev det att dricka lite mer öl på kvällen. Hade en liten förfest här hemma sen bar det av först te Jönsson en sväng å sen vidare mot puben P. Kände mej hemskt mycke rock and roll kvällen till ära med mitt stora hår, lila ögonskugga, trasiga jeans, GnR t-shirt å nya skor och halsduken jag fick av gulle på boden marknaden. Har tyvärr ingen bild pga hjärnsläpp blev de inga kort alls från helgen. Men jag lovar er att jag var hetare än hetast. Puben P stängde 1 så då packade vi in oss i en bil å efter mycket om å men kom vi fram till smedsbyn och Johan Lund för att vara mer exakt. Men där blev vi inte länge. Eftersom rock and roll var temat för kvällen hade jag förutom en passande klädsel även skaffat mej en passande fylla. Om inte annat var det inte långt bort.  Älsklingen låg steget före å hade passerat rock and roll fyllan redan inne på puben P. Så vi tyckte båda att det var läge att bege oss hemåt så fort tillfälle gavs. Hemma kockade jag ihop världens godaste hamburgare som vi avnjöt framför tvn tillsammans med åtskilliga liter vatten. Sen somnade vi ovaggade. Kan ju säga att söndag var inte en bra dag. Soffliggande tills efter 7. Frossade pizza å många liter vatten. Sen när man piggnat till blev det mera slisk och en kopp varm choklad med mini marchmallows. Mmm så gott det var. Nu gäller det bara att klara sej igenom den här veckan för på söndag bär det av till fjällen. Helt fantastiskt.


Så söta så mina "småskor".

Om vägen till en mans hjärta går via magen så går
vägen till en kvinnas hjärta via skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0