Helgen

Det har verkligen varit en mega mysig helg. Inte gjort så himla mycke utan mest bara tagit de lugnt å myst... I fredags va vi å drog raggen en sväng. Men det hände inte så väldigt mycke runt Boden så vi begav oss snabbt hemåt för att färga mitt hår i stället. Sen på lördag var vi en sväng på tattuerings mässan men ja måste då säga att jag blev aningen besviken. Hade förväntat mej nånting mer storslaget, men men de kanske blir bättre nästa gång. Sen hade vi tänkt åka på bio men vi va båda alldeles för slöa så de blev att ligga hemma på soffan. Lika bra de för vi fick främmande i form av Christine å Madde å sen kom även Daniel förbi. På söndag blev det skoter för älsklingen å jag åkte te stugan en sväng. Älsklingen, Daniel å Bjärner kom dit också efter ett litet tag. Grillade hamburgare å bara myste i solen. En alldeles underbar helg med andra ord. Min händiga man lagade även BMWn i söndags, ack å ljuvligt. De e tur ibland att man har hittat sej världens finaste pojkvän.
 
                         
På färd i Boden                                     Mitt nya hår :P


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0