Rätt låt vann

Oh ja äntligen har svergie röstat vettigt och inte skickat nån svammel pop stjärna te eurovision.  Helt fantastiskt att både Malena och Caroline spöade dom förbannade fjantpopparna. Det bästa var nog Måns min när han insåg att han inte skulle vinna när dom delade ut folkets röster. Det tog ett tag innan han insåg att han var tvungen se glad ut i alla fall. Haha Fy fan va rätt åt dom alla. Det funkar inte att skicka svensk mainestream musik som vi har gjort tidigare. Bara för att en artist e stor här i Sverige så betyder ju inte de att resten av europa automatiskt kommer gilla de.
Kan ju bara säga att jag ser verkligen fram emot eurovision i år. Det kommer att bli otroligt spännande att se hur det kommer gå för Malena och La Voix. Jag kan bara hoppas att det går alldeles utmärkt.
Det har verkligen varit en spännande kväll jämnt in te slutet. Känner mej dock lite besviken för min absoluta favorit var ändå Caroline af Ugglas. Men jag är defenitivt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Raiijsan

Jaha du har en blogg du med :) jag la ner blogg.se för ganska länge sedan då det var för avancerat för mig:) /Sofia

2009-03-15 @ 19:22:18
URL: http://www.nogg.se/Raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0