Shit alltså...

Jag trodde verkligen aldrig att jag kunde känna så här för nån. Att jag skulle hitta nån som får hela världen att försvinna bara genom att le. Jag känner mej så otroligt trygg och lycklig. Jag har till å med slutat märka alla andra killar. Jag har inte sett en enda som ens har varit de minsta söt sen jag träffade Fredrik. Fast vi har varit ihop ganska länge nu så saknar jag dej fortfarande när jag inte är med dej. Å jag har aldrig nånsin haft så roligt med någon nånsin förut. Sen är det ju absolut inte en nackdel att du är den vackraste och sexigaste jag nånsin har sett. Men det är i framför allt din person och din själ som gör dej vacker. Fredrik du är den mest fantastiska person jag nånsin har mött. Du är så snäll, generös och omtänksam. Det känns så skönt att veta att vad som än händer så finns du där för mej. Jag har aldrig varit med om det förut. Du får mej att vilja bli en bättre männsika å för dej skulle jag nog göra vad som helst. Att vi är menade för varandra har jag aldrig tvivlat på. Jag har vetat om de sen vi första gången hånglade på Tc. Det är helt sjukt hur otroligt bra allting funkar med tanke på att vi har bott ihop i princip sen vi blev ihop. Du är den jag vill leva resten av mitt liv med. Det kommer aldrig finnas nån annan än du. Jag älskar dej så fruktansvärt mycke. Ibland e de nästan svårt att förstå att du är min. Men en sak som jag absolut e säker på är att det är du och jag, äkta kärlek nu och föralltid.


     

     

     



Mitt livs kärlek. Så underbar, så het, så fantastiskt vacker både på insidan och utsidan.
Älskar dej mer än vad du nånsin kan föreställa dej. Du har gjort mej hel som människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0