Allt som krävs...



Är ibland ett enda litet sms för att man ska sväva på små moln av lycka hur länge som helst...

" Tack älskling! Vet du hur skönt det känns när du säger så. De går inte ens att beskriva.. De pirrar i hela magen.. och jag känner precis likadant för dig.. Och jag menar det verkligen.. Trodde förut att de inte skulle finnas nån tjej som jag skulle bli riktigt förälskad i på riktigt.. och som jag skulle vilja leva resten av livet med.. men de har du bevisat att de gör.. den tjejen är du.. Kommer aldrig vilja ha nån annan än dig. Älskar dig för alltid josefina!"


Mmm vilken heting...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nååå va gölligt :)

2009-05-10 @ 21:16:17
URL: http://missjibs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0