Årets första men definitivt inte sista

Igår var vi på första fiske färden för i år. Å första på flera år för mej. Haha älsklingen lärde mej att använda kastspö och har till å med blivit lovad ett alldeles eget spö + att jag ska få ett par stövlar också. Jag måste då säga att det var mycket roligt fast jag inte fick nånting. Lyckades även kasta bort ett av älsklingens drag men jag har lovat att köpa ett nytt. Fick ingen fisk men en ack så härlig kvist istället på kroken. haha Blir nog att åka å prova igen te helgen kanske de nappar bättre.
                                                             
Sötnosen inne i arken på deras gård...         Min härliga fångst, fick i alla fall nånting... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0