Helgen

I helgen har de varit fullt upp nästan hela tiden. I fredags blev det pizza och hockey mys.  Sen i lördags tog vi en ordentlig sovmorgon, riktigt riktigt skönt. Var och hälsade på mormor å morfar en sväng också. Sen bjöd min älskling på middag. Så otroligt duktig så. :) Fick lax och två olika såser till. Hade han inte varit en så duktig mekaniker hade han lätt kunnat bli kock. Sen åkte vi till Sturk å hälsade på. Blev några öl för älsklingen och så spelade vi wii hela kvällen. Mycket trevligt. I söndags blev det att sova ännu längre, men de var de värt. Sen blev det middag i kojan, grillade hamburgare, mycket gott. Sen kom hela familjen Uddström hit och såg hockey VM. Sverige spelade ju om bronset, vilket vi vann. Det blev inget guld i år men hellre vinna ett brons än att förlora en guldmatch och få silver.
Efter hockeyn åkte vi å fiskade, jag, älsklingen, hans bror Micke å hans tjej Madde. Även Nordberg, Jocke å Erik följde med. Blev att fiska i prinsnäs. Jag fick ingen fisk idag heller fast det var nära. Men sötnosen fick i alla fall en liten gädda. Bättre än ingenting. :) Vi hann även till Lassbyn en sväng, Helena kom ju hem från utlandet igår. Fick en present av henne, ett Ed Hardy linne. Hemskt fint. Hämtade även parfymerna som vi hade skickat efter med henne. Det har verkligen varit en fullspäckad helg. Men otroligt kul har vi då haft. Här kommer lite bilder från i helgen.

  
Min sötaste kock    Han hade fullt upp på spisen


   
      Njuter av solen i kojan 

   
                                  Mitt fina linne     Parfymerna, en till älsklingen å en till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0