NattiNatti

Sitter å myser i mörkret på soffan å ser CSI, gud vilket bra program det är. Fast klockan börjar va lite väl mycke... Men e man arbetslös så har man inte så mycke viktigt för sej om dagarna... Vill ha mitt jobb tillbaka... Men men de blir nog bra... Förhoppningsvis kommer man in på nå skola te hösten så då e de inte så dumt att få vara ledig hela sommaren. Bara de nu blir fint väder. Måste ta mej i kragen imorn tror jag å ta itu med packningen, är ju mindre än två veckor kvar tills vi flyttar. Men vi får väl se hur de blir me den saken är ju hockey imorn. Sverige - Tjeckien ser fram emot en bra match. Med lite tur blir de vinst för Sverige men mina förhoppningar är inte allt för höga. Nä nu ska ja nog göra mej klar för sängen så kanske man inte sover bort hela dagen imorn. Nog för att min älskling oftar brukar vara snäll å ringa å väcka mej å Nike brukar se till att jag inte somnar om. Ibland har jag svårt att förstå att jag har fått en sån otroligt fin pojkvän. Fredrik my love, du är mitt livs stora kärlek den jag ska spendera resten av mitt liv med. Det hoppas jag du vet.
Nä nu ska ja krypa ner bredvid Fredrik å sova. Sov gott det ska då jag göra.




 Sötaste!



 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja,denna förbaskade kris i samhället e förjävlig rättare sagt.

Trist att du förlorade jobbet.

Men d e oxå väldigt svårt att få jobb nu oxå.

David har sökt på allt i princip, men inget. :(

Va hade du tänkt läsa?

Blir d i höst?

Jag studerar för fullt o ska gå OP till hösten, mina planer e att bli barnmorska, men d ligger drygt 6- 7 år framåt i tiden, så mkt kan hända.

2009-05-07 @ 16:17:04
URL: http://missjibs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0