I´m tired, so tired...

I helgen jobbar man förmiddag... Inte så kul kanske... 6-14 fredag å 6-18 lördag å söndag.

Behöver jag säga att man blir lite lätt osocial.


Jobbar hela dagen å är döds trött när man väl kommer hem å vill inget hellre än att bara krypa ner i sängen. Speciellt efter att man ätit middag...

Så då kan man ju undra vad jag gör vaken fortfarande med tanke på att middagen var serverad när jag klev in genom dörren... Min sötnos bjöd på älgskav me färska champinjoner å chips liknande pommes. Riktigt riktigt gott. Tur att man har en sån otroligt duktig å händig man.

Mamma har nyss åkt, hon var förbi en sväng efter jobbet. Å älskling har farit ut i skogen för att spana efter älgar med Erik. Jakten börjar ju snart om. haha han är för söt!

Jag sitter hemma själv å äter karra de e nog därför jag inte lagt mej än... Fastnade faktiskt framför körslaget, haha. Lätt å okomplicerat. Alldeles lagom underhållning när man känner sej mer sovande än vaken. Tur att de blir "helg" för mej efter imorn. Skönt som fan. Är ledig Måndag, tisdag å onsdag. Sen jobbar ja bara torsdag å fredag eftermiddag. Va underbart att se fram emot en slö vecka. Ska nog göra så lite som möjligt tror jag.

Nä nu är de nog dags att börja bege sej mot sängen. Känner att ögonlocken inte vill hålla sej uppe så mycke länge till.

Sov gott de ska då ja göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0