All work no play?

Varit ledig sen i måndags. Skönt som fan. Har inte gjort många knop mest sovit å tagit de lugnt. Men imorn är de slut på de roliga. Fast de e ju bara 16 timmar ja jobbar i veckan så... :P
Stor städade lägenheten idag. Riktigt duktig var jag. Sen gjorde jag middag en god och matig soppa. Hur jävla god som helst är den måste jag säga. Kanske snör ut recepten sen om jag orkar... Kände mej slö nu...
Jobbar 14-22 imorn å på fredag.
Kan ju bara säga att jag älskar att jobba 4-skift de finns inge bättre!
Ska på ikea med mamma på lördag, längtar längtar!
Ska köpa en bokhylla till att ha mina filmer i. Sen blir det nog lite jul gardiner och nån matta. Ska också se om jag hittar en snygg sko hylla å nån form av förvaring för vantar och liknande.
Men det brukar knappats vara något problem att hitta grejer på Ikea. Risken är väl större att man kommer hem me en massa annat än de man skulle ha.

Nästa vecka blir de tandläkaren. Ser jag inte fram emot de alls. Dyrt å jävligt. Men man e väl så illa tvungen.
Nä nu ska ja gå å hjälpa F me disken å göra matlåda tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0