Is it true?

Förstår inte hur det är möjligt att vara så här trött å slut i skallen. Den här veckan har varit den värsta i hela mitt liv tror jag. Tur att jag har en fin man här hemma som tar hand om mej. Har mest gått omkring i morgonrock när jag väl har kommit hem från jobbet. Kan ju säga att jag har nog köpt mej världens kanske skönaste morgonrock i microfleece. Den e så varm å skön. När man tar på sej den känns det som en varm kram. Fantastiskt. Idag har jag faktiskt inte hunnit duscha å ta på mej den men snart.

Imorn e de skiftlags fest! Oja att jag är laddad. Ska verkligen bli jätte kul. Men först ska ja te tandläkaren å så ska ja klippa å kanske färga håret. Om ja bara kan bestämma mej för vilken färg jag vill göra... :S Skjutsen från Råne går i vilket fall kl 3. Då ska vi te brottarn först å ta nån fördrink. Sen kl 6 ska vi käka på nordkalotten å så blir det bastu bad å vanligt pool bad. Å en massa öl förstås. Sen får vi väl se om man orkar ut på krogen. Ryktades om Cleo idag. Men de vet ja inte om ja va så jätte sugen på... Men man vet ju aldrig efter några öl... ;) Nä ska försöka att inte va så full imorn. Ska te stan å shoppa lite på lördag me älsklingen. Se om jag hittar nå nya skor som jag kan ha i vinter. Sen får man väl se om man hittar nå annat kul. De finns ju alltid nå man behöver. Kanske lite mer papper å jox till mitt scrappbooking album? Sånt kan man aldrig få för mycke av.
Väntar på att F ska komma hem me maten. Blir att äta burgare idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0