Nytt år

Okej då har de blivit ett nytt år men de e väl i princip bara datumet som har ändrats. Har funderat på de där me nyårs löften. Tror inte att de e nån bra idé de e väl inge som säger att man har lättare att klara av saker bara för att man lovar dom sista december. Ja å Fredrik har då tänkt sluta röka. Men de e nå  vi har funderat på länge. Men jag tänkte att de va dags att kanske ge de en ärlig chans nu å ta en dag i taget. Vi får väl se hur de går. Hittills har e då gått ganska så bra. Sen har jag börjat me yoga dock på wii fit. Men de e så roligt. Gör också dom andra tränings övningarna. Vet inte om de funkar men kul e de då. Å ja hade träningsvärk som satan här mellan jul å nyår... Så lite måste de väl ändå funka? Har en plan om att jag skulle vilja gå ner 10 kilo te sommaren så vi får väl se. Har inte tänkt banta de har ja inte karaktär för. Utan har bara tänkt börja röra på mej mer för man mår så otoligt mycke bättre då. Sen blir de ju automatiskt att man rör sej mer när man har hund å vi har ju två nu så... =)
Just de sen får ja ju inte glömma att berätta. Fredrik har friat. Så mot slutet av sommaren blir det bröllop.  Han är så otroligt otroligt fin min älskling. Levande ljus överallt och rosor. Bubbelbad å fler rätters middag på de. Å sen en väldans massa mys som avslut. Fick ett jätte fint armband också av honom. Har ju redan en förlovningsring så jag behöver ju inte en till.
Jag älskar dej så otrolig mycke älskling du är å kommer alltid vara den enda för mej.

Kommer bilder sen när jag slutar vara lat. ;P
Ska försöka bli bättre på att blogga här hade jag tänkt. Å om ja ids så kan de hända att jag tar mej i kragen och orkar fixa till bloggen utseende mässigt. De här skulle bara vara en temporär lösning men de har ju sett ut så här i snart ett år nu... Nåja de kommer de kommer. Nä nu ska ja nog snöra mej i sängen tror jag. Börjar känna mej lite sliten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0